• /post/2018/04/24/وزارت-اقتصاد-و-بانک-مرکزی-تا-پایان-97-ایراد-گزارش-واگذاری‌های-مازاد-بانک‌ها-را-رفع-کنند
  • /post/2018/04/24/پیگیری-گزارش-هزینه-کرد-عوارض-بیمه-شخص-ثالث-از-دیوان-محاسبات
  • /post/2018/02/17/بانک-مرکزی-قاطعانه-با-فساد-و-اخلالگران-اقتصادی-مبارزه-می-کند
  • /post/2018/02/14/کاهش-۲۵-درصدی-ارزش-پول-ملی-به-دلیل-عدم-مدیریت-بازار-ارز
  • /post/2018/01/22/برنامه-بانک-مرکزی-برای-حل-مشکل-بانکهاکارمزدها-باید-اصلاح-شود

بانک صنعت و معدن در ارزیابی قانون حمایت از مصرف کنندگان بالاترین امتیاز را کسب کرد

صدای صنعت-بانک صنعت و معدن بالاترین امتیاز را در شاخص های ارزیابی و ارزیابی های میدانی قانون حمایت از مصرف کنندگان استانداری تهران دریافت کرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، کیفیت اطلاع رسانی به مراجعه کنندگان ، ارائه خدمات به مشتریان، رسیدگی به شکایات مشتریان، آموزش و فرهنگ سازی در تکریم ارباب رجوع از جمله شاخص های مورد نظر در ارزیابی قانون حمایت از مصرف کنندگان است که بانک صنعت و معدن در مجموع ، امتیاز 100 را به دست آورد و در جایگاه سطح یک این ارزیابی قرار گرفت. گفتنی است ارزیابی امتیاز شاخص های قانون حمایت از مصرف کنندگان در سطح استانی کشوری انجام شده است.

امکان ارسال نظر برای این موضوع وجود ندارد